fredag 4. juni 2010

Papir Dill

MIN ALLER FØRSTE LO

Var på besøk hos Bente i Øygarden mars 2010, da vi tok turen innom Vibeke for å se
på de søte nye katt ungene hun hadde.
Det var da jeg ble introdusert inn i "Scrappe verdenen" og ble både "solgt" og hekta
på en gang :)

Jeg hadde ikke en gang "scrap" der jeg satt, i et rom som lignet et "himmel rike av papir, tags og skritf i alle regnbuens farger, bling, bånd og blonder, maling, tusjer, frimerker, knapper og alt annet nødvendig- må BARE Ha.....
Disse bildene ble tatt av mannen til Vibeke, og vips så hadde jeg bilder til å begynne å lage min aller første LO..... Bente og Vibeke passet på at jeg hadde alt som var nødvendig for å sette igang.... det var som å "koke suppe på en knapp". Med to tomme hender, et par perfekte bilder for anledningen, de 2 søteste, greieste mest generøse venninnene man kan ha, ble dette det ferdige resultatet.... og det beste av alt Etter å ha brukt et par timer på mitt kunstverk nr.1 var "kritikerne" fornøyd også ;) Da det var på tide å komme seg tilbake til "fastlandet" (dvs ARNA) hadde jeg med meg en Silhouette maskin (og den kan en gjøre mye rart med!!!) og verdens største GODTERI pose fylt med alt tenkelig og utenkelig for å komme i gang med SCRAPPING :))))))
Så en STOR takk til Bente og Vibeke for å ha introdusert meg til denne fantastiske
verdenen, fylt med kreativitet av papir, bling og stæsj.
TUSEN TAKK!
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar