lørdag 23. juli 2011

Enda en LO...

Denne LO`en laget jeg da jeg kom hjem til England etter å ha vært på besøk hos Bente, da jeg var i Norge i Mars. Hun jobbet med en LO der hun brukte noe av de samme papirene som jeg har brukt her, men hennes bilder var vertikal stilt. ( Papirene var selvfølgelig en gave fra henne.....hun passer stadig på at jeg får med meg "siste skrik" i scrappe verdenen, mens jeg strever med å holde orden på alt det som ansees for å være BARE helt nødvendig og alt det som er "Må bare HA".... ), Da jeg tok med meg denne LO'en da jeg var på besøk i Juni, (det går litt tregt med meg!! ) var det litt morsomt å se at hennes bilder hadde blittt horisontalt stilt også. Det må bare legges til her at min kreativitet ikke er helt på samme nivå, men det er SÅÅÅÅÅ KJEKT å scrappe sammen med min beste veninne:)



Bakgrunns papiret og papiret bak bildene er fra Sassafras Lass, og de papirene er jeg bare blitt SÅÅÅ GLA' I...
Note papir er fra Ladybug, mønster paper er jo alltid kuuuult i bruk...
Melke kork og tags fra forskjellig opprinnelse, Bokstavene er fra Nille( tro det eller ei :P )
Klovnen kjøpte jeg på et marked i Bath.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar