torsdag 29. september 2011

ScrappeHuset september utfordring Lift en av oss


Det er første gang jeg prøver meg på "lifting" så jeg håper jeg har forstått
oppgaven rett.
Jeg ble inspirert av Screppa Torill sin LO. Det var skyen som gjorde susen og tenkte at det var på tide å tørke støv av og ta frem Quickutz silhouette maskinen igjen. Etter litt støv tørking så var maskinen klar til bruk og skyen ble skjært ut på null komma null :P
SÅ GØY!

Ja, Ja, Ja enda mere bilder fra Cornwall ;)
Disse bildene ble tatt nøyaktig for 2 år siden, og da som nå,så var det full sommer med over 25'C
Det var første gang vi var på Marazion stranda , og full flo da vi kom dit. Marius ville ikke bade, egentlig ville han ikke gjøre noe som helst så jeg gav han en utfordring
Du får £50 hvis du går ut til St. Mickaels Mount.... og det var akkurat det han gjorde og jeg ble
£50 fattigere idet han forsvant utover :P
Disse bildene ble tatt da han var på vei tilbake og jeg møtte han halvveis, i tilfelle han var blitt veldig kald.
En kan skimte veien ut til øya som en kan gå på når det er fjære.
Malte på blå kartong med gesso og stemplet litt oppå. Alle bildene jeg hadde ble liksom litt små under skyen så jeg "jukset" litt og klipte ut bilde av øya fra en katalog vi tok med oss fra Cornwall da vi var der for en mnd siden med mamma.
Brukte Eple papiret, som er fra October Afternoon Cherry Hill, som pynt istedet for knapper og blomster. La bildene oppå rød kartong for å litt avstand fra den blå bakgrunnen og festet med brads. Fant frem en klestag, la til noen flere epler og la oppå en liten hjemme snekra skrift tag.
Pyntet litt med noen røde og blåe bånd istedet for blonder.
Ha en varm og fin sen sommer :)

1 kommentar:

  1. very beautiful multiphoto layout.. I lovbe multiphoto layouts...

    SvarSlett