søndag 11. september 2011

Skissedilla #127


Etter en hektisk uke så fikk jeg litt tid til å sette meg ned å pusle litt med denne morsomme utfordringen.
Tok mange bilder i Cornwall, så etter å ha sett gjennom bildene i går og plukket ut ett fra hver plass, ble dette mitt resultatet og bidrag.
Fikk brukt noen bårder som jeg laget på Vegabonden, bruk den også til å lage pynte kant på en tag.
Malte og trykte litt med gesso på bakgrunns papiret. La til litt "scrap" papir under bildene og pyntet med litt forskjellig "dill" der i blandt en "clock face" fra Tim Holtz.
La på litt"cracle accent" på pilene jeg brykt til å vise hvor de forskjellige bildene er fra.


Et nær bilde .....

......og et nærbilde til...

Ha en fargerik scrappe uke :)

2 kommentarer:

  1. Beautiful interpretation of the sketch...

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere hadde en flott tur! Artige de husene over bildene. Likte også at du har malt med bobleplast.

    Takk for bidraget til Skissedilla

    SvarSlett