søndag 21. august 2011

So Cute Colour 8 PASTELL


Pastell
Pastell
Pastell
Var utfordringen fra That's So Cute SO Cute Colour 8 Så da var det bare til å ta utfordringen. Etter å ha leitet fram et bilde fra bilde bunken, vridd og vendt litt på de "små grå, var det bare til å sette igang. Og her er det ferdige resultatet mitt.

Utfordringer er en fin måte å få laget LO'er av bilder som har blitt liggende. Skissene og instruksene i de forskjellige utfordringene gir inspirasjon, og da er det så mye lettere å sette igang.


Denne gangen var det Pastell så da fant jeg fram et ark fra Inkido "Lyseblå prikk" og begynte og male, stemple og bobleplast trykke på det. Sprayet litt med Glimmer mist og lagde gjerde med stensil nederst på arket. "Stensilen" er brukt under tagen på bildet, tag er fra K&Company. Andre tags er fra bl.a Queen Bee og LadyBug. Sprayet en kake serviett med lyseblå og lilla/rosa glimmermist og brukte som bakgrunn under bildet. Pyntet med blomster, stjerne knapper som er laget av skjell, litt "bling" og "stæsj".
Da var "Englebarna" foreviget enda en gang.....
Har bare holdt på med Blogging i noen uker og scrapping i ca. ett år. Hvis noen "der ute" har noen tips til hvordan ting kan forandres eller forbedres så er jeg evig taknemlig hvis du legger igjen en kommentar :)


4 kommentarer:

  1. Hei på deg:)

    ÅÅÅÅÅååååååååå så flott LO du har laget:) Fargene passet veldig godt til bildet. Du er så flink å ha journaling på LO`ene dine.
    Masse lykke til med utfordringen.

    Jeg synes du er blitt rå på blogginga di på veldig kort tid. Det er så kjekt å følge med på hva du lager. Veldig flott med nærbilder. Du kan jo linke til bloggen din på fb, da kan mange av dine venner følge med på hva du gjør på:)))

    Go klem fra Bente

    SvarSlett
  2. Jeg er også veldig glad i utfordringer. Og spesielt de som får meg til å prøve nye teknikker eller får meg til å strekke meg litt lenger.
    Og for en vakker LO du har scrappet. Jeg elsker LOer som man kan studere lenge og aldri se seg mett på, og denne er virkelig en av de. Så flott at du har noen nærbilder også.
    Tusen takk for at du scrapper med oss :)

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  3. Så kjempeflott denne var !!! :D Elsker lo`er med masse detaljer og her var det riktig mange herlige å hvile øynene på :) Flott bilde ! Takk for titten <3 Ha en nydelig onsdag :)

    SvarSlett
  4. dette var en nydelig LO med masse flotte detaljer.
    kul måte du har brukt hyssingen på og lekkert med det gjerdet nederst.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett