torsdag 15. september 2011

So Cute Sketch 8


Inspirasonen til denne LOen fikk jeg fra det store treet på sketsjen hos
That's Just So Cute- So Cute sketch 8
Tenkte med en gang på bildene vi tok da vi var "ute på tur" på Arnanipa i fjor sommer.
Trodde jeg hadde så god tid, men vips så var tidsfristen der. Bestemte meg for å prøve å lage en
enkel LO til en enkel sketsj og tok runden rundt for å " go see" på blogger jeg besøker for
enda mere inspirasjon :P
Begynte med en lys kartong som ble dusjet med Glimmer Mist, gul oppe og brun nede.
Mønster papirene er fra s.e.i og Cosmo cricket. Det brune "logg " papiret er fra kort
haugen min. Overskriften er fra Stickopotamus, nesten usynlige stickers.
Pyntet med litt forskjellig blomster dill og stickers dall.
Tegnet noen krusseduller i hjørnene som fikk litt glitter stickles på seg.
Da var ende en scrappeside unnagjort!

Ha en inspirerende uke!

3 kommentarer:

  1. herlig effekt på bakgrunnsarket og morsomt med tittel i mange friske farger.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  2. Så herlig og fargerik! Stilig med tittel i flere farger:))

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Heisann, så herlig LO (nesten fra mine hjemtrakter og - Helldalen hehe)
    tusen takk for at du deltar på Candyen min (du må gå på utformingssiden din, og velge "legg til gadget", så går du på bloggen min og høyreklikker over bildet og velger "kopier bildenettsadresse" tror jeg det heter, eller lagre bildet og laste opp, vips har du det i sidebaren din)
    så snill du er som ønsker å dele gleden videre til Bente (om du er den heldige)
    Har lagt meg til som følger her
    *lykke til*
    klem, Anja

    SvarSlett