søndag 18. september 2011

Skissedilla #128


Her er vi på vei tilbake til Marazion Beach fra St. Michaels Mount.
Det er en opplevelse å være der ute. Da vi var der blåste det stikker og strå med bølger som slo inn i båten. Klarte akkurat å nå siste båt tilbake, ellers så måtte vi ha vente til lav vann for så å gå
over tilbake til Marazion. Det var ikke før vi kom til hotellet på kvelden og så gjennom bildene at jeg oppdaget at bildene var tatt nesten på samme plass.
Da jeg så skissen til #128 ble det ikke vanskelig å velge bilder til denne utfordringen :)
Litt kjekt for Marius og Tirill å ha mormor med tol Cornwall

Fant 2 ord på dette " One of a Kind" papiret fra October Afternoon som jeg synets passet
bra til bildene.... Good Old Days og Nostalgia og tenkte at det måtte passe bra til det som ser ut som en bård på skissen. Tok 2 nær bilder for å få det med.

Her kan en se hvor mye det blåser.... Tirill kan nesten ikke stoppe å le :) Og i bakgrunnen på bildene kan en skimte konturen av øya før og nå.

Alt papir til utfordringen er October Afternoon. Stemplet på en "grungeboard" fra Tim Holtz og festet i hjørnet og dekorerte med papir blomster. Under bildet som "tag" brukte jeg rett og slett
papiret som var inni grungeboard pakken. Det hadde nesten samme motiv som på skissen .
Bokstavene er "Memories" som kommer fra Nille av alle plasser.
En litt "plain" LO fra meg som jeg prøvde å lage etter skissen... ikke lett alltid :P

Ha en fargerik uke.....


1 kommentar:

  1. Du er så flink med Lo`ene dine. Får ikke helt til de dere eg, håper på ett mirakel en vakker dag. ;)Klem Anna Irene

    SvarSlett